04 September 2009

5SA/08

大家好啊!! 是我,梁总呢(害羞害羞,太不要脸了^___^)大家最近都过得怎么样呢?都还好吗?我呀,还好好地活着,这个星期日就得回到Cyberjaya上课了。回到了我可爱的家,时间可是飞着过的!好像才回来没多久,又得回去了。啊!悲啊!

那天跟怡婷,秀伶还有好久好久没联络的文精去唱K…… 又再一次体会到时间流逝的速度。唱了两首充满回忆的歌,想起了去年的这段日子里,我们在学校排练的点点滴滴,我们的争执,表演时稍稍失常的表现,打扮得漂漂亮亮的大家,还有因为钱鼓而被叫到办公室骂的事件……Yish! 脑里虽然都尽想些不愉快的事,但唱着唱着,内心还是很澎湃的(哈哈)好想念2008年的我们,想念大家被逼着上台的样子,想念5SA得了冠军后大家兴奋的模样!想念5SA,想念课室外那片青草地,想念下雨时大家一起讨论雨,想念那只出现过一次,仅有的,属于5SA的双彩虹!

还有还有,非常搞笑的我,尽然想念起大家瞒着我犯规的情景,那班超级想犯规,又不想让我难做的小女孩……哎!真是太爱你们了!(但你们大概会恨我多一点,哈!)

我们啊,若是十年,二十年后有聚会的话,一定要唱Gemilang 还有Standing In the Eyes of the World 啊!记得啦!Jalur Gemilang…… 还是算了吧!大家记得要多多来这里写写!我这篇短短的,希望有抛砖引玉的效果!

同学,要不,我们来征文! 题材:我们5SA/08

大家积极努力!我会再写一篇比较正统的!加油!

7 comments:

  1. 我不知道哎~怡婷約的,我只管赴约……好啦,下次一定有你的份!=)

    ReplyDelete
  2. WHY IS THIS IN CHINESE?!?!?!??!?!
    WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY??!?!?!?!?!?
    为什么你要这样对我?!??!?!?!!?!?!??!

    ReplyDelete
  3. Heh. If you dont want your face, I can keep it for you.. ^^
    I gladly want it. :D
    Ahhh. The Singing Thing. I do/do not miss that.. Lol, I kept screaming TANGGAL TIGA PULUH SATU!!! BULAN LAPAN LIMA PULUH TUJUH!!! in school until my friends had to whack me on the head. Meh.
    I actually forgot how to sing Jalur Gemilang dee.. AH AH AH, do not hit me, I am TOFU SOFT.. XD

    And.. Study hard when you get back to school!! Enjoy the last of your beautiful holidays.. ^^

    Commented with love,
    Pati~

    ReplyDelete
  4. yea. I knew it! I was actually thinking of writing it in BILINGUAL (to entertain u and buu buu) but ended up being too lazy to wrote one more in English. Go to my blogspot! I updated one in English!

    And,YES! Mummy Pati, i will study hard. I will make u PROUD of me~

    ReplyDelete
  5. Finally we have u here my dear MEI YEE~~~
    我们5SA?听起来还真不错
    有空闲我定会一点一点地写

    ReplyDelete
  6. Haa.. yaya.. Go out din ask us.. Oni few ppl.. Nxt time v mz go out 2gether if possible. Sry..I'm kinda bz wif assignments tht r streamin in like a big tidal wave..I barely hv time 2 blog.. I'll do it whn I'm free.All d best in ur studies 2!^^

    ReplyDelete